Vertrek uit Melbourne

13 juli 2014 - Melbourne, Australië

Na precies 1 jaar in Australië vertrekken we weer uit Melbourne. Afgelopen week stond in het teken van afscheid: sleepovers voor de kinderen, nog een paar etentjes met vrienden. Alle geleende spullen zijn teruggegeven aan de rechtmatige eigenaren, een aantal zaken zijn via Gumtree (de Australische Marktplaats) verkocht en de rest is afgelopen donderdag door de afhaaldienst tot schroot vermalen. Omdat Berend vijf vrienden heeft uitgenodigd voor een laatste sleepover –en natuurlijk voor De Finale- zijn we vanavond genoodzaakt om voor de eerste (en de laatste) keer bij de McDonalds te eten. Morgen nog een laatste vaarwel en dan vertrekken we naar het vliegveld.

Een mooi moment om deze blog te beëindigen; het jaar zit erop, wat nu nog rest is een vakantie in Queensland en the Northern Territory. En dan over een maandje: weer terug in Nijmegen.

Het was een prachtig jaar waarin we veel beleefd hebben. We hebben het bijzonder getroffen, waarbij m.n. het geweldige huis ons een stabiele basis heeft gegeven. En Melbourne is een prachtige stad: een leuk bruisend CBD, prettige suburbs met mooie parken, een geweldige tramnetwerk, lekkere restaurants en overal uitstekende koffie. Maar nu is het mooi geweest en we verheugen ons erop jullie weer te zien.

Allemaal een mooie, ontspannen vakantie toegewenst en tot ziens. Cheers mates,

Bernard, Hilde, Nienke, Bernou, Berend en Janne.

1. Rutger:
    13 juli 2014
    Bernard en familie, nog een hele prettige vakantie en een goede terugreis over een maand. Tot in augustus! Gr Rutger
  2. Jeannette:
    13 juli 2014
    Jammer dat jullie alweer terug gaan! Het was erg leuk jullie gezellige gezin te leren kennen. Nog veel plezier in Queensland en de NT en tot ziens Down Under of in de Lage Landen. Cheers, Jeannette
  3. Tatjana:
    14 juli 2014
    Ik heb genoten van jullie verhalen! Veel dank daarvoor. Wanneer komt het boek uit? Nog fijne vakantie, een goede reis, en tot ziens in NL!
  4. Ingrid Stensen:
    15 juli 2014
    Wat een prachtige ervaring! Die pakken ze jullie niet meer af! ;-) Fijne vakantie.
  5. Jp:
    20 juli 2014
    Hoi allemaal,

We zijn net terug uit de schitterende Kimberly dus we hebben weer bereik. Het was heel leuk om jullie te leren kennen en jullie in de buurt te hebben. Dank nogmaals voor alle financiële tips en geniet van jullie vakantie! Tot in Nijmegen.